12 marca 2013

Prolog "Czy ja nie mogę znać kogoś normalnego?"

 Kuba


-Łukasz, szybciej!- pospieszałem mojego przyjaciela. 
   Siedzimy właśnie z Lewym w salonie Piszcza. Za godzinę przylatuje moja siostra ze swoją przyjaciółką. A tych dwóch oczywiście musi ze mną po nie jechać. 
    Irmina - Przez wiele lat byliśmy bardzo blisko. kocham ją, ale czasem działa mi na nerwy. Dobra, dobra. Kibicuj sobie komu chcesz ale nie gadaj o tym cały czas. Rita - nie znam jej tak dokładnie, ale wieże jest przeciwieństwem mojej siostry. Sport, a tym bardziej piłka nożna nie interesują jej wcale. Ciągle tylko chodzi ze słuchawkami na uszach i jest nieobecna. Ale jak widać przeciwieństwa się przyciągają...
- Możemy jechać. - w salonie pojawił się Piszczu. 
- Wreszcie. - weszliśmy na zewnątrz. Już prawie wsiedliśmy do mojego samochodu, gdy Lewy wpadł na pomysł . 
- Ej, chwila. Jedźmy Oplem, będzie śmieszniej. 
 Najpierw z Łukaszem wybuchnęliśmy śmiechem. 
- Ale to nie jest taki zły pomysł. - Łukasz jak widać opanował się po chwili. 
- Niech wam będzie, ale szybko i siadamy tak jak w reklamie. 





Po pół godzinie przebijania się przez miasto byliśmy już na miejscu. 
- Ja idę, po dziewczyny.  a wy zostajecie tutaj. - powiedziałem. 
- Tak jest panie kapitanie!- odparli równo i wybuchnęli śmiechem. I na co ja liczę ? Czy nie mogę znać kogoś normalnego? 
   Skierowałem sie prosto na terminal. 
 Dziewczyny już tam są  .. Ale jak to?... Chyba niczego nie pomyliłem?... Ugh. i Jeszcze ci dwaj się za mną włóczą. 
______________________________________________________________________________
Witam. Taki krótki prolog na początek. Mam nadzieje, ze zachęci was do dalszego czytania. 

5 komentarzy:

  1. hahaha dobry pomysł z Oplem xd
    fajnie się zaczyna <3
    czekam na nexta ;*
    Wenyy <3 ;*

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajny, fajny... :D
    'Moje' pierwsze opowiadanie o piłkarzach i bardzo mi się podoba. :]
    Czekam na 1 rozdział. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zajebisty! Zakochałam się! ♥

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawie się zapowiada! <3
    Czekam więc na rozdział 1 ♥ xd

    OdpowiedzUsuń
  5. Booski proolog.
    Od tego opla to mnie już brzuch boli...
    he he dobre...
    pisz dalej ciekawe jak się rozwinie
    - lora ♥***☼

    OdpowiedzUsuń