12 marca 2014

Roczek "pszczółek"

Dokładnie dzisiaj - 12.03 mija rok od pojawienia się na tym blogu prologu, czyli rozpoczęcia naszego opowiadania...
To tej pory pojawiło się tu 29 rozdziałów.
Nie sądziłyśmy, że tak dużo osób będzie chciało czytać nasze opowiadanie... Liczby wyświetleń coraz częściej nas zaskakują...
Więc najpierw te wyświetlenia podsumujemy:

Łączna liczba wyświetleń - 18 056
Polska - 16092
Stany Zjednoczone - 351
Rosja - 262
Niemcy - 246
Francja - 182
Włochy - 96
Ukraina - 75
Wielka Brytania - 51
Kenia - 25
Malezja - 18
Oprócz tego pojawiły się również wyświetlenia z Holandii, Peru, Grecji , Nigerii.

Teraz chciałybyśmy podziękować wszystkim, którzy komentowali/komentują nasze posty, bo to głownie dzięki nim nadal piszemy.
Więc dziękujemy:
szesnastka_bicz , Dżagodaa ;]Kinga Musiał , Natka Szulc , Sylwiavv , Edith xD ,DomiNika ,  Nuśka.;3 , jestemDagy , Independent ♥ , тяυѕкαωкσωα. :) (ty chyba masz już inną nazwę :P ) Camilla , Dagrasia . Kasia Nowak , Iguśś , Borussen , I Francesca , oxoxox , Footballer , DarSa , Patrycja Reus , marysia salach , Kocham BVB , Otwarta tylko dla Ciebie , Goreleil1909 wera21 oraz wszystkim Anonimkom  ♥♥
[przepraszam jeśli kogoś nie uwzględniłyśmy lub oznaczyłyśmy 2 razy bo zmienił nazwę :) ]

A teraz coś od nas dla Was:












Wpadłyśmy wczoraj na pomysł. Może Każda osoba, napisałaby za co lubi tego bloga, ewentualnie którąś/któregoś bohatera? Co wy na to?
Na odpowiedzi czekamy do piątku do godziny 16 :)

Pozdrawiamy i dziękujemy za wszystko Love BvB ♥  &  Isabell Clearwater 


P.S. https://www.facebook.com/opowiesciLoveIsabell & http://dortmund-pszczoly.blogspot.com/p/kontakt.html



2 komentarze:

  1. Hmm. . . Rozkminiałam o kim napisać, ale chyba napiszę ogólnie o wszystkim, bo nie chcę wytypować jednej osoby kiedy kocham wszystkie Wasze postacie.:)
    Więc tak czytam Wasz blog od początku i uwielbiam wszystkie postacie no prócz Carlosa ten to działa mi na nerwy. Nie potrzebnie wpycha swój nochal w cudze życie. Kocham Rite i Irminę i podziwiam je za ich przyjaźń. Sama mam cudowne przyjaciółki, ale one razem rozwalają system. Mogła bym to czytać w kółko w kółko i jeszcze raz i na pewno nie znudziło by mi się to.:D ( Matko jestem nadzwyczajnie szczera) Interesują mnie wątki chłopaków i dziewczyn mimo, że na pewno nie jestem tak zapaloną Kibicką jak Wy. Nie wiem co jeszcze napisać, bo jestem marna w tych sprawach. Kocham Was obie i mam nadzieję, ze ten blog za szybko się nie skończy, bo jestem jedną z wiernych czytelniczek <3 Kocham Was i czekam na kolejny rozdział tak po za tym :***

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję rocznicy ;) Życzę Wam, abyście miały jaaak najwięcej pomysłów na bloga, weny, coraz więcej czytelników i aby te opowiadanie było tak genialne jak dotychczas ;)

    Mi ten blog bardzo przypadł do gustu ze względu na ciekawą fabułę opowiadania. Dużą rolę spełniają dobrze dobrani bohaterowie i po prostu - Wasza wyobraźnia :) Bez niej zapewne nie było by nas tutaj :)

    Jeszcze raz gratuluję sukcesu :) Pomyśleć, że to już rok minął, a mi się wydaję, jakbym to dopiero wczoraj odnalazła link do tego opowiadania i dodała go do ulubionych ;)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń