21 lipca 2013

Rozdział 7 " Zabieram Was na trening!" + Liebster Award 4


Rita


- Dziewczyny, dzisiaj zabieram was na trening. Co wy na to? - zaproponował Kuba.
- Nieee... - Irmina najwyraźniej nie mogła uwierzyć w jego słowa. Dla mnie było to bardzo zrozumiałe... Trening - jakiś wycisk. 
Ja od razu postanowiłam się odezwać.
- Ja niestety nie mogę, zaraz wychodzę z kolegą na spacer. 
- A ile to będzie trwać? - spytał Jakub. 
- Bo ja wiem... do południa? 
- No to o 15.00 czekacie tu w domu! - rozkazał gospodarz.
- Tak! - ucieszyła się Ir. 
- Ale ja się raczej nie wyrobię. 
- Ir! Pilnuj, żeby ona tu była! - rozkazał siostrze.
- Tak jest! - przyłożyła dwa palce do czoła, jak ten żołnierski zwyczaj. 
- A jak cie nie będzie.. - zwrócił się w moją stronę. - to zapomnij o wypadach, bo na głowie będziesz miała cały ten dom i nie tylko.- zaśmiał się. - Po prostu chce żebyście przyszły. - powiedział ostatni raz i wyszedł z pomieszczenia. 
- Słyszałaś?? Mam nadzieję, że nie będę cie musiała nigdzie szukać... - mrugnęła do mnie okiem.
- Tak, okej, będę. - zapewniłam ją. - A teraz życz mi powodzenia, bo idę z Carlosem na randkę. - zaśmiałam się. 
- No ładnie... ty tu sobie randkujesz, a ja co mam robić? - udała oburzoną. - Dobra, coś wymyślę. - zaśmiała się. - Baw się dobrze. - ucałowała mnie i wyszłam. 


*


-Hej. - uśmiechnęłam się z daleka, gdy zobaczyłam chłopaka. 
- Witam ślicznotkę. - przywitał się całując mój policzek na co lekko się zarumieniłam. 
- To co robimy? Mam czas do 14.00 co najwyżej. - potwierdziłam. 
- No to nie wiem... Na co masz ochotę? - spytał z tym słodkim uśmiechem, w którym zakochałam się, kiedy ujrzałam go po raz pierwszy. 
- Mi tam się podoba tu, gdzie jesteśmy... - odparłam. 
- Spacerek? 
- Z miłą chęcią. - w pewnym momencie poczułam, że nasze dłonie są splecione w jedno. 
A to jest takie świetne uczucie... Już się czuję, jak byśmy byli parą od zawsze, na zawsze. 
- Tak właściwie to do kiedy jesteś w Niemczech? - spytał.
- Do końca wakacji planujemy tu zostać. - odparłam trochę smutno, myśląc że ten związek może się nie udać, nie rozwinąć, bo jak na razie nie jesteśmy ze sobą, czego bardzo bym chciała.
 'Być razem' a 'być razem na odległość' to dwie różne sprawy. Może być trudno...   
-Ale czasem mnie odwiedzisz, prawda? 
- Jasne! 
- Kiedyś zabierzesz mnie do siebie to i ja od czasu do czasu wpadnę. 
- Będzie mi miło. - odparłam wesoło.


Kolejne godziny zleciały bardzo szybko. Nim się obejrzałam trzeba było wracać, bo Jakub by mnie z domu wygnał pewnie. 


*


No i w końcu dotarliśmy na miejsce... Po co ja tu w ogóle jestem? Co to za trening??


Sama nie wiem... Co... mam na piłkarzy patrzeć, jak się 'rozgrzewają' czy coś...? Chciałabym popatrzeć, ale na kogoś innego. Fajnie byłoby, gdyby na miejscu tych piłkarzy był Carlos.









_______________________________________________

w końcu napisałam xD nie wiem, czy się podoba,  bo nie miałam kompletnie weny... ;/ Ocenę zostawię Wam. :D

  Dziękujemy z kolejną nominacje od Nuśka.;3 Dziękujemy ;*

1.Jak masz na imię?
 Isabell Clearwater: Edyta     

2.Ile masz lat?
 Isabell Clearwater: 16      

3.Ulubiony sportowiec?
 Isabell Clearwater: to ja może kilku: Lionel Messi, Rafael Nadal, Justyna Kowalczyk, Simon Amman ;)           

4.Ulubiony sport/sporty...
 Isabell Clearwater: piłka nożna, siatkówka, sporty motorowe, sporty zimowe xD         

5.Co robisz w wolnym czasie?
 Isabell Clearwater:  -       

6.Czy uznajesz, że przyjaźń damsko- męska istnieje?
 Isabell Clearwater: Tak       

7.Wierzysz w prawdziwą miłość?
 Isabell Clearwater: Hmm... tak.     

8.Czego potrzeba na świecie?
 Isabell Clearwater: nie wiem jak odpowiedzieć...     

9.Marco Reus czy Mario Goetze?
 Isabell Clearwater: Mario xD       

10.Na jaki mecz byś się wybrał/wybrała i z kim?
 Isabell Clearwater: Barcy z pweną Marleną i BvB z Love xD i Lecha z pewną Darią ;*
  Isabell Clearwater
11.Co uważasz na temat decyzji Mario Goetze o przeniesieniu do Bayernu Monachium?
 Isabell Clearwater: Nie będę się wypowiadać na ten temat.  

1 komentarz:

  1. Boski rozdział! ;) Szkoda, że Rita jest tak źle nastawiona do piłkarzy i treningów.. :c Mam nadzieję, że jej nastawienie się zmieni :)
    Nie mogę się doczekeć nn ;3
    Buziaki :**

    OdpowiedzUsuń