27 września 2014

Rozdział 46 "Należy ci się porządny ochrzan w ogóle"

*19 lipca 2014 *

Irmina




Leżałam w łóżku rozmyślając o wszystkim co się ostatnio wydarzyło. Mundial. To coś najwspanialszego co udało mi się przeżyć. A co się działo po filane... Nie do opisania. 
Tak intensywnego miesiąca w swoim życiu jeszcze nie przeżyłam. Ale trzeba wrócić do 'normalności'. 
Zdecydowanie najwięcej czasu będę spędzać teraz w domu mojego brata. Nie codziennie zostaje się ciocią. A mała Lena zawładnęła wszystkimi. 

Po śniadaniu postanowiłam wreszcie uporządkować resztę rzeczy. Usiadłam na podłodze i zaczęłam rozpakowywać ostatnią już walizkę. W większości znajdywały się w niej jakieś pamiątki więc nawet szybko poszło.
Wyciągnęłam aparat i zaczęłam przesyłać zdjęcia na laptopa. Z kilku byłam tak bardzo dumna, że musiałam je wydrukować i włożyć do mojego prywatnego 'albumu'. 
Przyglądałam się właśnie jednemu, gdy pojawił się Mats.
 - Wiedziałem, że się za to zabierzesz. - powiedział siadając obok mnie - Ejj, kiedy i kto zrobił ci to zdjęcie? - spytał biorąc do ręki fotografię z Leo Messim.
- Widzisz, byliście tak zajęci świętowaniem, że nawet nie zauważyłeś jak się wymknęłam. - zaśmiałam się. 
- Muszę zacząć Cię lepiej pilnować. Chwila nieuwagi a Ty już uciekasz. 
- No wiesz... Jedyną taką okazję miałam, czemu jej nie wykorzystać. - uśmiechnęłam się - Teraz też uciekam. - próbowałam wstać. 
Dziewczyna siedząca na kolanach chłopaka zdjęcie
- A gdzie się teraz wybierasz? - złapał mnie za rękę i pociągnął tak, że wylądowałam na jego kolanach. 
- Do mojego braciszka, a gdzie?
- No ja nie wiem. 
- Jak chcesz możesz iść ze mną. - tym razem udało mi się wstać. 
- Ja chyba jednak się dzisiaj nigdzie nie ruszę. - westchnął. 
- Okej. Ja idę.




Szybko znalazłam się przed domem mojego brata. Bez pukanie weszłam do środka. Usłyszałam rozmowy w salonie. Zobaczyłam tam moich obydwu braci.
- Dawid?! - wykrzyknęłam zdziwiona wizytą.
- Może byś się jakoś weselej przywitała?  - uśmiechnął się.
Natychmiast podbiegłam do niego i rzuciłam się mu na szyje.
- Od razu lepiej siostrzyczko. - zaśmiał się - Należy ci się porządny ochrzan w ogóle. - powiedział poważnie siadając z powrotem na kanapie.
- Za co?
- Jak to za co? Wszystkim się pochwaliłaś pierścionkiem a do najstarszego brata to już nie łaska chociaż jednego zdania napisać? - udał obrażonego.
- Och przepraszam... A tak myślałam, ze o czymś zapomniałam. Wybaczysz?
- Ja wybaczę... Ale babcia. Może być gorzej. - zaśmiał się.


Chciałam odciążyć trochę Agatę i zajęłam się małą Leną. Zamknęłam się w pokoju, który jeszcze rok temu był moim pokojem i usypiałam małą.
Taka słodka, mała istotka.
Nieuchronnie moje myśli zaczęły kierować się ku wydarzeniom z przed kilku miesięcy. Gdyby nie to, sama byłabym teraz matką.
Po moim policzku spłynęło łez.
Gdy tylko Lenka zasnęła ułożyłam ją w łóżeczku i zeszłam na dół.
- Ja już pójdę. - stanęłam w wejściu do salonu - Ale jutro pojawię się znowu. - zaśmiałam się - Pa.
- Poczekaj chwilę. - Agata za mną pobiegła - Ir, płakałaś? - spytała wprost.
- Nie... To znaczy... To tylko chwila słabości. - powiedziałam.
- Nigdy o tym nie zapomnisz, prawda?
- Mogę tylko próbować. Ważne, że teraz jestem cholernie szczęśliwa.
_________________________________________________________________________
Mam nadzieję tylko, że nie zginę marnie za ten rozdział. ;)

Przepraszam za czcionkę... Blogger nie chciał wspólpracować... 

6 komentarzy:

  1. Wow wow zdjęcie z Messi :D
    A nie chciałaś z Angel Di Edyta ? XD
    Ejj a Mats pojedzie do Chorwacji ? ^^
    Jak bym się postarała to komentarz byłby dłuższy ale mi się nie chce xd

    OdpowiedzUsuń
  2. Pogniewam się na Ciebie. Zobaczysz. Rozdział jest bardzo fajny. Przypasił mi ;))
    Szkoda mi tylko Irminy, bo o stracie dziecka na pewno jest ciężko zapomnieć:((
    Pozdrawiam Dagrasia :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajny rozdział :) Ciekawe czy Dawid na długo przyjechał, może zostanie w Dortmundzie na dłużej.
    Zdjęcie z Messim ooo :D Zazdro :D
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Ir nadal musli o tym wydarzeniu, ciekawe, czy Mario też.
    Czekam na kolejny rozdział.
    Zapraszam do mnie.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Witam!
    Chciałam tylko lekko pospamować:
    Zapraszam na swoje nowe opowiadanie (http://wrong-dreams.blogspot.com/) o najlepszych przyjaciołach Mario Goetze i Marco Reusie, których życie zmieni się, gdy poznają młodą Hannhę.
    Trochę inna forma, wierzę, że oryginalny pomysł i mam nadzieję, że początek się spodoba. Jeśli tak to zapraszam do zakładki Informowani, jeśli chcesz bym powiadamiała Cię o kolejnych rozdziałach. Będę również wdzięczna za jakieś polecenie, przecież sama najlepiej wiesz, że każdy komentarz motywuje do działania ;)

    Pozdrawiam,
    Ruda! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Kiedy następny rozdział? Pojawi się tu jeszcze coś? :)

    OdpowiedzUsuń