20 listopada 2013

Rozdział 22 "Ona niech wypierdala"

  ,'Irmina',


Otwierając oczy nie za bardzo pamiętałam co się wczoraj wydarzyło.Dopiero po chwili zaczęłam  kolejne fakty.
 Rozmowa z Agatą.
  Przyjście Ann do kuchni i sprzeczka z nią.
 Ann... po pierwszym spotkaniu myślałam, że się dogadamy. Nie spodziewałam się, że jest taka.

- Jak się czujemy? - spytał uśmiechnięty starszy mężczyzna.
- Głowa mnie boli. - próbowałam się podnieść.
- Niedługo powinno być lepiej. Z dzieckiem też nie jest źle. - powiedział lekarz i wyszedł.
  Sądząc po tym, że za oknem było już dość ciemno zbliżał się wieczór.
  Stwierdziłam, że pewnie lekarze już nikogo do mnie nie wpuszczą, więc postanowiłam się przespać.


Obudziły mnie promienie słoneczne padające prosto na moje łóżko. Odwróciłam głowę w lewą stronę. Obok siedział Mats.
 -Długo tu jesteś? - spytałam.
- Może około 15 minut. - uśmiechnął się - Jak się czujesz?
- Dobrze. Ale najważniejsze, żeby z dzieckiem było wszytko w porządku.
- Nie wiem co bym zrobił jakby wam się coś stało. - złapał mnie za rękę.





Mats siedział przy mnie praktycznie bez przerwy.  Wyszedł dopiero na chwilę, gdy lekarze robili obchód.
- Lepiej już dzisiaj? - spytał ten sam mężczyzna, który wczoraj ze mną rozmawiał.
- Tak. O wiele. - uśmiechnęłam się.
- Dobrze. Jutro będziesz mogła wrócić już do domu. - odpowiedział notując coś - Ale musisz uważać. Wprawdzie ciąża nie jest zagrożona, ale nie mogę powiedzieć, że wszystko jest w 100% dobrze. - ostrzegł mnie.
 Po wyjściu lekarza w sali, oprócz Mats'a, pojawili się również Rita, Marco i Jakub.
Przyjaciółka najszybciej znalazła się obok mnie.
- Jak się czujesz? - spytała.
- Dobrze. Jutro wracam do domu. - odpowiedziałam kierując wzrok w stronę brata.

,'Mario',


 Z samego rana postanowiłem porozmawiać z Ann, ponieważ wczoraj nie była chętna do rozmowy.
- Możesz mi wyjaśnić co się wczoraj wydarzyło?
Ann westchnęła tylko.
- Czekam na odpowiedź.
- Poszłam na chwilę do kuchni. Irmina źle się poczuła i po chwili zemdlała. A wtedy przyszedł Marco i zaczęł mieć jakieś pretensje do mnie.
- Ciekawe, że on powiedział mi coś innego.
- Nie wierzysz mi? -spytała smutna - Przecież wiesz, że Marco za mną nie przepada i chciałby nas skłócić.
- Już dobrze. Może źle go zrozumiałem. - przytuliłem dziewczynę.

,'Irmina',


Oprócz brata, Mats'a oraz Rity i Marco, którzy byli przy mnie cały czas odwiedziło mnie jeszcze kilka innych osób m. in. Piszczkowie, Marcel oraz Sebastian i Roman.
- Jesteś dla nas jak taka wyrośnięta córeczka. - zaśmiali się Kehl i Weidenfeller.
 Ku zaskoczeniu wszystkich zjawili się również Mario i Ann.
- Możemy wejść? - spytał Goetze.
-Ty tak. 'Ona niech wypierdala. - warknął Mats.
Wściekła Ann odwróciła się na pięcie i wyszła.
- Jak mogłeś ją tu jeszcze przyprowadzić? - spytała Rita.
- A czym wam w ogóle zawiniła?
- To przez nią moja siostra tu leży. - wtrącił Kuba - I nie bądź idiotą. Doskonale wiesz jaka ona byłą i jest w stosunku do nas wszystkich.
- Przesadzacie chyba trochę. - powiedział piłkarz Bayernu.
- Wiem co widziałem. I chyba nie przesadzamy. - odezwał się Marco.
- Mario, wyjdź stąd. - powiedziałam stanowczo. - Proszę cię.


Następnego dnia obudziłam się z myślą, że mogę już wrócić do domu. Cały czas pamiętałam o słowach lekarza, że muszę na siebie uważać.
Nie mogłam zapomnieć też o wczorajszej wizycie Mario i Ann.
Ta dziewczyna ma tupet.
A ten idiota jeszcze jej wierzy.

-No siostrzyczko możemy wracać. Mam twój wypis. - powiedział uśmiechnięty Kubuś.
- Nareszcie. - westchnęłam.
 Mats pomógł mi wstać i w trójkę udaliśmy się do wyjścia.

_____________________________________________________________
Podoba się?
Mam nadzieję, że tak bo ja jestem zadowolona xdd

Mam jedną prośbę... czy anonimki mogły by się podpisywać? Było by nam łatwiej ;]

P.S. są tu kibice Kolejorza?

http://www.youtube.com/watch?v=rvH8UVm4vIQ


10 komentarzy:

  1. Kocham kocham kocham !!!!!! Tak się ciesze że z Ir i dzidziusiem jest wszystko okey, że uśmiecham się do kompa :D
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie w wolnym czasie :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Blog włączony od godziny 15 a komentarz jeszcze nie napisany ;-;
    Ja to bym Ann spaliła na stosie za to xdd
    No to czekamy na rozdział kolejny :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny rozdział !
    Jak ja się cieszę, że wszystko w porządku :D
    No to szybko pisajcie następnego :3
    Czekamm :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Ooooo jaki fajny rozdział <3 Jak dobrze, że Irmina wraca już do domu. Ciekawe czy Mario w końcu przejrzy na oczy i zerwie z Ann.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Grrr... jak on może wierzyć tej podłej wiedźmie... ona mnie doprowadza do szału po prostu -,-
    Ale najważniejsze, że z Ir i dzidziusiem jest wszystko ok :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Fanka Kolejorza pozdrawia! ♥
    Ależ ta Ann ma tupet! I jeszcze ten idiota Mario jej wierzy -.- Oby szybko oprzytomniał.
    Coś czuję, powtarzam to już któryś tam raz, że Mario i Ir będą jeszcze razem :D
    Prawda? :c

    OdpowiedzUsuń
  7. mi też się tak wydaję fajnie by było ;))

    następny ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny.! Mario mógłby się wreszcie ogarnąć. -,-
    Już nie mogę doczekać się następnego.
    Pozdrawiam.//Wiktoria <3

    OdpowiedzUsuń
  9. Kurczę, jest super!!!! <3 Czekamy z niecierpliwością na kolejny. <333 ;**
    ;33
    /Julka. : )))

    OdpowiedzUsuń